În țara noastră, serviciile medicale sunt asigurate, în mod normal, de către stat în baza poliței medicale obligatorii. Totuși, de multe ori, aceste servicii au carențe mari și nu întotdeauna se dovedesc suficiente, satisfăcătoare și de calitate, în special atunci când apar probleme grave de sănătate. Ca urmare, TOPJUST S.R.L, Vă propunem SOLUȚIA optimă pentru Asigurarea Benevolă de Sănătate a angajaților DVS. O asigurare care vă protejează angajații DVS. atât în cazul necesității unor intervenții chirurgicale, a spitalizării sau a unui tratament, scutindu-i de multe griji financiare, astfel, reprezentând o motivație non-financiară foarte importantă a colectivului DVS.
1. dereglarea sănătății ca urmare a accidentului soldat cu traumatism sau leziuni corporale;
2. dereglarea sănătății ca urmare a îmbolnăvirii subite, acute;
3. dereglarea sănătății ca urmare a agravării maladiei cronice;
4. dereglarea sănătății ca urmare a survenirii stării sau afecțiunii, care necesită asistență medicală.
Asiguratorul, la survenirea cazului asigurat, compensează cheltuielile aferente tratamentului medical în cazul în care dereglarea sănătății Asiguratului s-a produs în perioada de asigurare valabilă, iar evenimentul, pentru înlăturarea consecințelor căruia s-a făcut asigurarea, necesită:
1. asistență medicală în condiții de ambulatoriu;
2. asistență medicală în condiții de staționar.
CENTRE MEDICALE:
Centre medicale republicane, municipale;
Centre medicale private.
Împreună cu TOPJUST S.R.L contractați Soluția optimă necesităților dumneavoastră!
Indiferent unde mergeți peste hotarele țării, în călătorie turistică, în vizită, afaceri, la studii sau la muncă, asigurarea medicală pentru călătorii în străinătate vă oferă protecție împotriva evenimentelor neașteptate legate de starea dvs. de sănătate, care vă pot afecta călătoria.
TOPJUST S.R.L, este un intermediar profesionist al pieței de asigurări autohtone, ce deține un portofoliu considerabil de asigurați, atât persoane fizice cât și juridice, cu o vastă experiență în asigurările de persoane!
1. Acoperirea cheltuielilor medicale în cazul:
2. Acoperirea cheltuielilor stomatologice de urgență în limita a 150 Euro;
3. Evacuarea medicală;
4. Repatrierea medicală și Repatrierea post-mortem.
Despăgubirile sunt achitate integral în conformitate cu condițiile de asigurare a companiei ce a emis polița. Plata despăgubirilor se face atât prin intermediul companiei de asistență, direct la instituția medicală, cât și prin rambursarea cheltuielilor suportate de asigurat în caz că acesta a achitat personal serviciile medicale și medicamentele în cel mai scurt timp posibil la întoarcerea în țară a persoanei asigurate.
Companiile de asistență ce deservesc clienții noștri, sunt companii ce dețin contracte de colaborare cu cele mai mari rețele de clinici medicale din Bulgaria, Turcia, Grecia, România și colaborează cu toate companiile de asistență internațională și, împreună cu specialiștii noștri, reușesc să regularizeze cazurile asigurate în cel mai scurt timp posibil.
În atenția Asiguratului!
Plecând într-o călătorie, nu uitați preparatele medicale, pe care le administrați permanent. De asemenea, e bine să aveți medicamente contra durerilor de cap, răcelii, diareii, precum și preparate antiseptice.
CUM PROCEDAȚI CÎND INTERVENȚIA MEDICULUI ESTE INEVITABILĂ!
Urgent contactați compania de asistență desemnată în contractul de asigurare la numărul de telefon indicat pe verso, comunicând operatorului următoarele date:
1. Numele și prenumele;
2. Numărul poliței, perioada asigurată și denumirea companiei,
3. Locul în care vă aflați, adresa și telefonul de contact;
4. Motivul pentru care solicitați asistența medicului.
Urmați instrucțiunile companiei de asistență care va organiza acordarea asistenței medicale necesare.
În cazul în care nu aveți posibilitatea să contactați telefonic compania de asistență înainte de a consulta un medic sau de a merge la instituția medicală, atunci sunteți obligat să contactați compania de asistență imediat ce este posibil. În aceasta situație, dacă ați suportat costul serviciilor medicale, atunci aveți dreptul în termen de 7 zile din momentul revenirii în țară să depuneți cerere de despăgubire cu anexarea următoarelor documente: