
Termeni și Condiții Generale de Prestări Servicii Imobiliare („Termenii”) sunt parte integrantă a Contractului de Prestări Servicii vânzări Imobiliare existent între Proprietar/Companie de Construcție/Parteneri Prestatori în calitate de ,,Beneficiari” şi „Top Just” în calitate de Prestator. În aceste condiții, descrise mai jos, intenționăm să lucrăm on-line cu D-voastră, compania noastră nu pretinde că este agenție imobiliară pentru a prelua careva proprietăți prin prestarea acestor servicii, doar dacă exista și alte contracte de colaborare în parteneriat, nu va folosi datele personale în dauna Beneficiarului. Scopul final fiind folosirea unei platforme unice imobiliare cu plata după rezultat „Totul într-un singur loc”. La moment toți partenerii și proprietățile lor sunt publicate pe https://topimobiliare.md/ fără oarecare restricții.
Termenii Generali și Condițiile, afișate public pe Platformele companiei, care sunt considerați legali, atât imprimat pe hârtie, cât și în versiune electronică. După acceptarea Termenilor Generali de către Beneficiar, urmată de aprobarea și confirmarea de către ,,Top Just ” SRL, după finalizarea procesului de înregistrare a Beneficiarului pe site-ul web va fi expediat un contract. Contractul respectiv este dictat de Termeni și Condiții, subordonându-se acestora. Beneficiarul declară că a citit și este de acord cu Termenii și Condițiile Generale
În prezentul Contract se aplică următoarele definiții pentru termenii de mai jos, cu excepţia cazurilor când apare o intenţie contrară:
,,Prestator”- Partea care se obligă printr-un contract cu cealaltă parte, numită Beneficiar, să-i presteze, în schimbul unui preț determinat, în condiții și termeni prestabiliți, unul sau mai multe servicii/activități utile. Persoană juridică care are atribuția de a asigura o mijlocire între părțile unei tranzacții, rolul respectiv în acest contract aparținând exclusiv ,,Top Just ” sau partenerilor săi.
,,Beneficiar” - Persoană căreia, în temeiul unui contract, i se predau anumite produse sau lucrări, ori i se prestează anumite servicii, în cazul dat ,,Beneficiar” este persoana juridică sau fizică, care va primi ajutor din partea Prestatorului la identificarea unui „Client” pentru a vinde sau a cumpăra o proprietate, în unele cazuri, a lua în locațiune un apartament, o casă, la Proprietatea pe care o deține sau o administrează Beneficiarul , o gestionează in baza unui contract.
,,Parteneri” – Orice persoană fizică care declară pe propria răspundere că este specialist imobiliar, proprietar, agenție imobiliară autorizată sau Companie de Construcții.
,,Proprietate” – Stăpânire deplină asupra unui bun; un drept care aparține cuiva în mod exclusiv.
„Extranet” - Sistemul on-line care poate fi accesat de Beneficiar după identificarea numelui de utilizator şi a parolei prin site-ul web topimobiliare.md . Acesta este utilizat, de asemenea, pentru încărcarea, modificarea, verificarea, actualizarea Informaţiilor Beneficiarului, care vizează preţuri, date, disponibilitate și alte detalii.
„Caz de Forţă Majoră” – Oricare dintre evenimentele care afectează mai mulţi Clienţi şi mai multe unităţi de cazare: caz fortuit, erupţii vulcanice, dezastre naturale, incendii, acte de război, ostilităţi sau orice altă stare de urgenţă locală sau naţională, invazii, conformarea la anumite ordine sau cereri din partea autorităţilor naţionale, provinciale, portuare sau a unei alte autorităţi publice, reguli sau intervenţii statale, acţiuni militare, război civil sau terorism, explozii biologice, chimice sau nucleare, rebeliuni, revolte, insurecţii, dezordine civilă sau ameninţarea materială sau substanţială, ori aprehensiunea justificată faţă de oricare din evenimentele în derulare, reducerea sau întreruperea mijloacelor de transport, închiderea aeroporturilor sau alt eveniment excepţional, catastrofic, circumstanţă sau urgenţă în urma căreia tranzactia devine imposibilă .
„Client” – Vizitator al Platformei sau un client al Beneficiarului.
„Drept de Proprietate Intelectuală” – Orice patent, invenţie, drepturi pentru baze de date, marcă, logo-uri, marcă de servicii, cunoştinţe, model de utilitate, design neînregistrat sau, acolo unde este relevant, orice aplicare a oricărui asemenea drept, cunoştinţe, nume comercial sau de afaceri, nume de domeniu sub oricare extensie, de exemplu .com, .md., ro etc. sau alte drepturi/obligaţii similare, fie că sunt înregistrate sau nu, alt fel de drept de proprietate industrială sau intelectuală existent într-un teritoriu sau jurisdicţie din lume.
„Platformă” - Site-ul web, aplicațiile, instrumentele, platformele și/sau alte sisteme ale topimobiliare.md ale companiilor afiliate și ale partenerilor de afaceri prin care este oferit Serviciul.
„Serviciu” – Sistemul de intermediere vânzări on-line și nu numai al topimobiliare.md prin care Beneficiarul îşi poate face publice ofertele de vânzare sau închiriere şi prin care Clienţii fac rezervări, cumpărări, închirieri.
„Agent imobiliar” – Persoană autorizată prin care se intermediază vânzarea unui bun imobiliar.
2.1. Beneficiarul însărcinează, iar Prestatorul se obligă, contra unei remunerații în valoare de 10% la promoție ( in care a semnat un contract in acest sens pina la lansarea platformei) și 15% in restul cazurilor din valoarea comisionului Agentului, încasat din vânzări/chirii, din prețul de vânzare final, real, expus la vânzare, să execute un complex de servicii calificate de intermediere, în vederea identificării unui Contractant (în continuare ,,Client” ), care va fi dispus să cumpere/închirieze Proprietatea Beneficiarului sau pe care o are în gestiune.
2.2. Prestatorul se obligă, prin intermediul Platformei, să identifice și să direcționeze către Beneficiar Clienții disponibili să cumpere Proprietatea expusă la vânzare de către Beneficiar pe platforma topimobiliare.md, sau alta aparținând Companiei „Top Just ”. Prestatorul va înștiința în mod automat, prin intermediul Extranetului, sau altă platformă pentru agenți despre existența unui potențial Client sau telefonic, dacă va fi posibil, dar nu va fi implicat fizic și în teritoriu cu agenți imobiliari. Totuși, la cerere, cu un acord suplimentar la acest contract, poate asigura și prezența, în caz că va exista un birou permanent, oferind posibilitatea de a antrena în serviciu specialiști în domeniu.
Notă. Prestatorul personal sau prin partenerii săi poate acorda asistență, dacă există un contract în acest sens de parteneriat sau în baza unui nou contract, participarea cu implicarea în teritoriu inclusiv a agenților imobiliari la intermedieri vânzări/închirieri, separat sau în paralel cu acest contract, excepție fiind situațiile când acest lucru nu este posibil.
2.3. Prestatorul se obligă să promoveze Proprietatea pe Platformele pe care le deține, în scopul de a identifica Client/i dispus/și să cumpere sau să ia în locațiune o Proprietate sau mai multe de la Beneficiar.
2.4. Prestatorul se obligă să acorde Beneficiarului acces la cabinet personal și Extranet, să ofere toate serviciile de marketing posibile pentru promovarea Proprietății, fără costuri adăugătoare, să promoveze proprietatea, conform condițiilor și politicii acesteia, să acorde suportul necesar, să recurgă la modalități accesibile de promovare pe site-ul Companiei Topimobiliare.md, topbooked.com/.md sau altă proprietate a „Top Just ”.
2.4. Prezentul contract va intra în vigoare după acceptarea Termenilor Generali de către Beneficiar, urmată de aprobarea confirmată a SRL ,,Top Just ” după finalizarea procesului de înregistrare pe site-urile web ale companiei topimobiliare.md
Prezentul contract este considerat legal și în versiune electronică, fără varianta imprimată pe hârtie, ca ofertă publică, dacă Beneficiarul declară că a citit și este de acord cu Termenii și Condițiile.
Prestatorul îndeplineşte următoarele obligaţii:
3.1. Căutarea şi identificarea Clientului.
3.2. Prestatorul, executând funcţiile de căutare a Clientului, se obligă:
3.2.1. să efectueze cercetări corespunzătoare de marketing a situaţiei pe piaţă;
3.2.2. să facă publicitate Bunului Imobil pe site-ul companiei „Top Just ” ;
3.2.3. să folosească informaţia sa şi să acumuleze altă informaţie comercială în privinţa potențialilor clienți;
3.2.4. să efectueze lucrările de pregătire, consultare și de publicitate necesare Proprietății/Proprietăților Beneficiarului pe ,,Platforma” sa, apelând la toate aplicațiile necesare, instrumentele sale sau ale partenerilor, afiliaților prin care este oferit serviciul.
3.3. După identificarea Clientului, dispus să cumpere sau, cel puțin, este interesat de oferta Beneficiarului, Prestatorul este obligat să-i prezinte ultimului toate informaţiile cu privire la Client, să-i acorde suportul necesar, prin intermediul site-ului, pentru ca viitoarea posibilă vânzare să aibă loc și Proprietatea Beneficiarului să fie vândută prin intermediul Prestatorului.
3.4. Prestatorul va efectua corespondenţa necesară cu potenţialii Clienți ai Beneficiarului prin ,,Serviciul Clienți” al topimobiliare.md sau altă adresă, alte platforme pentru agenți care poate fi contactat la e-mail-urile existente.
3.5. topimobiliare.md îi va furniza Beneficiarului un nume de utilizator şi o parolă care îi vor permite să aibă acces la cabinet personal al Agenților sau Extranet.
3.6. ,,Top Just ” SRL va pregăti și va trimite Beneficiarului contul de plată, în raport cu serviciile oferite în luna anterioară, iar Beneficiarul va transfera comisionul în contul bancar al Prestatorului.
În conformitate cu prezentul contract, Beneficiarul este obligat:
4.1. Plăți. Să achite Prestatorului o remuneraţie conform p.2.1 și condiţiilor descrise în p.6., iar ordinea achitării se va desfășura conform p.7 al prezentului contract.
4.2. Informaţiile despre Proprietate
4.2.1. Pentru acceptarea informațiilor furnizate de Beneficiar și includerea lor pe Platforme, acestea trebuie să conțină informaţii despre Proprietate, și mai exact, vor fi necesare schiţe, fotografii fără logo-uri şi descriere, facilităţile şi serviciile sale, detalii despre preţul imobilului, alte informații, toate comisioanele care se aplică, sumele impuse, suprataxe şi onorarii, politicile cu privire la disponibilitate când sunt mai multe, alte politici și restricţii („Informaţiile Proprietății”).
Este necesar a conforma Informațiile cu standardele impuse de topimobiliare.md ș.a.. Informaţiile proprietății nu trebuie să conţină date personale de contact, număr de telefon sau fax, adrese de e-mail, Skype sau de site-uri web, social media, inclusiv Facebook, altele, cu referire directă la Beneficiar sau la website-urile sale, aplicații, platforme, instrumente și/sau alte sisteme ale unor terţe părţi. Prestatorul îşi rezervă dreptul de a edita sau de a exclude orice informaţie, dacă este incorectă, incompletă sau încalcă Termenii şi Condiţiile acestui Contract.
Este posibil pe unele platforme cum ar fi topimobiliare.md sa fie preluată informația în mod automat la cerere.
4.2.2. Toate informațiile oferite de Beneficiar, care vor fi incluse pe Platforme, sunt și vor rămâne numai în proprietatea Beneficiarului. Informaţiile oferite de acesta pot fi editate sau modificate de „Top Just ” şi, ulterior, pot fi traduse în alte limbi; traducerile vor fi în proprietatea exclusivă a Prestatorului, vor fi folosite numai de el, iar Beneficiarul nu le poate utiliza sub nicio formă pentru distribuţie, vânzare, alte scopuri, nici modificate, dacă nu deține aprobarea în scris a Prestatorului.
4.2.3. Beneficiarul garantează că Informaţiile Proprietății sunt adevărate, exacte, nu transmit falsuri prin conținutul lor. Beneficiarul este responsabil de conţinutul corect şi actualizat al Informaţiilor despre Proprietăți, ce includ disponibilitatea, raportarea postării la timpul real, actualizarea stării proprietății, gradul de finisare, să anunțe dacă există restricții sau diferite situații, dacă există piedici cum ar fi diferite procese de renovare sau construcţie în încăpere sau lângă clădire, orice situații care pot influenţa cumpărarea proprietății sau pot crea discomfort clienților după cumpărare, vicii ascunse, în special grave, legate de rezistența blocului ș.a..
Beneficiarul va actualiza Informaţiile Proprietății la zi, în funcţie de necesităţi şi poate schimba oricând în cabinetul personal sau Extranet preţul, disponibilitatea în timp real, de asemenea, numărul proprietăților și tipul de Bunuri Imobile disponibile, posibilitatea de a le achiziționa și în credit sau la schimb, la dorință.
4.2.4. De obicei, dacă nu este prevăzut altfel în acest contract, toate modificările, actualizările şi îmbunătățirile Informaţiilor Proprietății despre preţuri, disponibilitate vor fi efectuate de către Beneficiar direct şi on-line prin cabinet personal, Extranet sau altă metodă suplimentară.
Toate actualizările și modificările schiţelor, fotografiilor şi ale descrierilor vor fi procesate de către Prestator în cel mai scurt timp posibil și afișate pe platforma web.
4.3. Informații privitoare la Prețuri Egale și disponibilitatea Proprietăților
4.3.1. Beneficiarul va oferi pe topimobiliare.md egalitatea la preţuri şi condiții.
Prețuri egale înseamnă preţuri identice pentru pentru acelaşi tip de proprietăți, acelaşi tip de apartamente, case, camere, aceleaşi suprafețe, acelaşi confort, același etaj, același plan, același număr de proprietăți, facilități și beneficii de același fel sau mai bune, cum ar fi: finisat, mobilat sau utilat, restricţii sau politici identice sau mai bune cum ar fi: achitări în rate, posibilitatea modificării rezervării şi politica de cumpărăre, după cum sunt disponibile pe site-urile web ale Beneficiarului, aplicații sau call-centre, incluzând sistemul de rezervare folosit de Clienţi, direct la Beneficiar sau la orice concurent al topimobiliare.md
Egalitatea disponibilităţii înseamnă că Beneficiarul trebuie să ofere pentru Topbooked.com disponibilitate, cum ar fi la toate Bunurile Imobile propuse spre vânzare sau închiriere pe Platformă, cel puțin, la fel de avantajoasă ca disponibilitatea oferită oricărui alt concurent al Prestatorului care este partener de afaceri sau asociat în orice alt mod cu Beneficiarul.
„Top Just ” va oferi Beneficiarului posibilitatea de a participa la programul său de „Promoții Secrete” pentru membrii săi înregistrați, dacă Beneficiarul va dori, cu anumite ocazii, să participe la acest program. Prestatorul va ține în taină, până în ultima clipă, oferta vânzării/închirierii, apoi va oferi utilizatorilor posibilitatea de a profita de oferte, care, de regulă, vor fi cu prețuri mai mici, cu scopul a fi vândute/închiriate în regim mai urgent.
4.3.2. Restricţiile şi condiţiile, dacă vor exista, inclusiv preţurile pentru Proprietățile disponibile pentru a fi rezervate, apoi cumpărate pe Platforma Topbooked.com vor fi, în orice moment, conform Clauzei 4.3.1., acceptabile pentru toate părțile implicate, de asemenea, pentru clienții „Top Just ”.
4.3.3. Pentru îndeplinirea totală a prezentului Contract și păstrarea în orice moment a parității disponibilității prevăzute în clauza 4.3.1., Beneficiarul este încurajat să ofere Prestatorului Topbooked.com acces echitabil la toate tipurile de proprietăți disponibile, precum și la prețurile disponibile în timpul Contractului, chiar și în sezonul de vârf, extra-sezon, în timpul evenimentelor speciale.
4.4. Marketing
Beneficiarul se obligă să nu folosească în mod special Clienții obținuti prin intermediul Prestatorului ca ţinte pentru promoţii de marketing on-line sau off-line sau pentru corespondenţă solicitată sau nesolicitată.
4.5. Cabinet personal. Extranet
topimobiliare.md îi va furniza Proprietății un nume de utilizator şi o parolă care permit Beneficiarului să aibă acces la cabinet și Extranet. Proprietatea va păstra numele de utilizator şi parolă în siguranţă şi nu le va divulga pe acestea altei persoane, cu excepția celor care trebuie să aibă acces la Extranet. Beneficiarul va notifica imediat Prestatorul cu privire la orice abatere, suspiciune de încălcare a securităţii, orice utilizare necorespunzătoare.
4.6. Rezervare sau solicitare a unei posibile cumpărări sau închirieri
4.6.1. Beneficiarul va primi o confirmare pentru fiecare solicitare făcută de către Clienţi prin intermediul Platformei web, iar aceasta va cuprinde: Id Proprietății, data solicitării ei, tipul și adresa proprietății de care este interesat Clientul, alte date, numele, detalii ale Clientului, (numite „Datele Clientului”) şi orice cereri speciale ale Clientului.
„Top Just ” nu este responsabilă pentru calitatea de a fi corect şi de deplinătatea informaţiilor, inclusiv a datelor furnizate de către Client şi nici nu este responsabilă de îndeplinirea obligaţiilor, cererilor Clientului, solicitate on-line. Pentru evitarea confuziilor, Beneficiarul va verifica prin e-mail/ Extranet, cu regularitate, cel puţin zilnic, solicitările Clienților (potențiali cumpărători sau locatari) privind proprietatea/proprietățile afișată/e pe site-ul companiei topimobiliare.md sau rezervările făcute (dacă vor exista) și statutul lor.
4.6.2. Când un Client face o rezervare/solicitare prin intermediul Platformei web Topbooked.com (alta), este creat un contract direct şi prin urmare o relaţie juridică numai între Beneficiar (Partener, Proprietate) şi Client („Rezervare și solicitare efectuată de Client”).
4.6.3. Beneficiarul este obligat să accepte un Client ca parte contractuală, ca potențial cumpărător sau chiriaș şi să trateze solicitarea în cel mai serios mod, abordând rezervarea on-line în concordanţă cu Informaţiile Proprietății, inclusiv preţul care a fost afișat pe Platformă în momentul de efectuare a solicitării, conţinut în confirmarea rezervării, incluzând toate informaţiile suplimentare şi/sau cereri exprimate de către Client.
4.6.4. În afară de preţurile, suplimentele, taxele și suprataxele prevăzute în solicitarea făcută, rezervarea confirmată, Beneficiarul nu are dreptul să solicite de la Client plata altui comision pentru tranzacţie, intermediere, dacă nu a fost afișat acest lucru pe platformă și Clientul nu a luat cunoștință cu politicele companiei ce prestează asemenea Prestări Servicii vânzări Imobiliare sau altceva.
4.6.5. Beneficiarul garantează că nu va folosi rezervarea, solicitarea clientului de a cumpăra/închiria cu scopul de a sustrage, de a solicita plăți în avans de la Client, dar va acționa conform legii în vigoare.
„Top Just ” nu va încasa nicio plată în avans, niciun comision de la Clienții săi, care au solicitat informații.
4.7. Mesagerie - Actuală și valabilă doar pe topimobiliare.md
Beneficiarul, după orice rezervare, va fi răspunzător de mesagerie. Clientul poate să adreseze întrebări, să ceară să ceară un serviciu suplimentar sau o îmbunătățire la proprietate, să concretizeze detalii despre preț sau altă informație. „Top Just ” se obligă, prin intermediul platformei, să acorde toate instrumentele pentru a face posibil dialogul Client-Proprietate, dar nu se obligă să citească sau să modereze textul, ceea ce rămâne la discreția Prestatorului. Orice răspunsuri la cereri țin exclusiv de obligația Beneficiarului. După solicitare Clientul va primi adresa, coordonatele, telefonul, alte date necesare pentru a contacta și a ajunge la Proprietate, la partea care intermediază această tranzacție, partea care propune serviciul, vinde, construiește Bunul Imobil. Beneficiarul se obligă, înainte de efectuarea oricărei solicitări din partea Clientului, a rezervării sau confirmării ei, să nu transmită Clientului prin mesagerie numere de telefon sub orice formă scrisă, orice date de contact, e-mail-uri, Skype, Viber etc.. Orice încălcare a acestei clauze dă dreptul Companiei „Top Just ” de a desface unilateral contractul fără vreun avertisment, cu dreptul de a cere despăgubiri.
5.1. Niciuna dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea în termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător, total sau parţial, a oricăror obligaţii care îi revin în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de Forţa Majoră.
5.2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice cealaltă parte, în termen de 24 ore de la producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
5.3. Dacă în termen de 30 zile de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
5.4. În Caz de Forţă Majoră, Beneficiarul nu va taxa şi va rambursa Clienţilor afectaţi de Cazul de Forţă Majoră toate arvunele, dacă au fost preluate. „Top Just ” nu va încasa niciun comision, dacă a avut loc Cazul de Forță Majoră în condițiile indicate mai sus.
6.1. Pentru orice vânzare/cumpărare/închiriere/tranzacție efectuată cu succes pe Platformă de către un Client care a solicitat să cumpere prin intermediul nostru sau/și a rezervat Proprietatea cu același scop, Beneficiarul va plăti Prestatorului un Comision („Comisionul”), conform p.2.1., calculat în conformitate cu clauza 6.2.
Plata se va face în conformitate cu Clauza 6.4.
6.2. Comisionul total pentru vânzare/cumpărare/închiriere este egal cu multiplul
- numărului de Proprietăți cumpărate/închiriate de către Client de la Beneficiar;
- preţului Proprietății, inclusiv TVA, taxe de vânzare, oricare taxe şi contribuţii ce se aplică la nivel local sau statal, alte suplimente, onorarii şi suprataxe, incluse în preţul oferit și acceptat de ambele părti la momentul tranzacției, posibil mai mic decât cel afișat, cerut inițial de către Beneficiar, dar negociat apoi între părți;
- numărului Proprietăților cumpărate/închiriate de Clienți şi a procentului relevant al Comisionului stabilit în Contract plus taxele TVA, dacă se aplică. Pentru a evita orice dubiu, dacă a fost încheiată tranzacția sau nu, Beneficiarul va avea posibilitate să-și scoată singur Proprietatea de pe site-ul web și să anunțe dacă a fost vândută Proprietatea/Proprietatile și să afișeze prețul final pentru a calcula comisionul.
Beneficiarul nu trebuie să afișeze sau să anunțe intenționat un preț mai mic, necorespunzător celui de la data și momentul tranzacției. Dacă va avea loc acest fapt, atunci se va lua în calcul prețul afișat sau cel care, de obicei, se negociază, practicat pe piață , iar dacă se va demonstra în mod repetat că Beneficiarul induce în eroare Prestatorul, ultimul va avea dreptul să rezilieze unilateral contractul, cu dreptul de a cere despăgubiri.
6.3. Cu excepţia cazului în care se stabileşte în alt fel în Contract, preţul afişat pentru Clienţi pe Platforma web va include TVA, taxe de vânzare şi orice alte taxe, costuri şi contribuţii ce pot fi aplicate la nivel de stat sau local, în măsura în care asemenea taxe şi contribuţii pot fi calculate în mod rezonabil în avans fără alte informaţii.
6.4. Beneficiarul este responsabil ca preţurile afişate Clienţilor pe platformă să includă comisionul, dacă există TVA, alte cheltuieli și taxe de vânzare, contribuţii de orice fel, conform legislației în vigoare și care este aplicată pe teritoriu. Beneficiarul va ajusta preţurile prin cabinet personal, Extranet, în conformitate cu Clauza 4.2.2 şi 4.2.4. cât mai curând posibil, dar în orice caz în maximum 10 zile lucrătoare după amendarea sau intrarea în vigoare a legii, regulilor sau legislaţiei aplicabile Beneficiarului, ori notificării de către topimobiliare.md
6.5. În cabinetul personal, Extranet sunt afișate detaliile tuturor solicitărilor de la Clienți către Beneficiar prin Platforme şi Comisionul corespunzător. După rezervare/solicitare, la sfirșitul fiecărei luni calendaristice, Prestatorul va expedia o declaraţie a rezervărilor/solicitărilor on-line („Declaraţia Rezervărilor/Solicitărilor On-line”), disponibilă pe Extranet conform solicitărilor efectuate, care va fi expediată în mod automat de către prestator.
Pentru a evita neclaritățile, declarația rezervării nu este un cont de plată, dar Beneficiarul va fi obligat să confirme, indicând solicitarile, cât și tranzacțiile tuturor Clienţilor finalizate cu succes. După confirmarea de către Beneficiar, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data primirii declarației rezervării/solicitării on-line, Beneficiarul va face un raport al vânzărilor încheiate cu succes, conform declarației online, și va motiva pentru cele care au rămas neîncheiate. Raportul va fi trimis în termenii indicați mai sus, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare. Prestatorul va trimite contul de plată Beneficiarului conform acestui raport, dar va avea dreptul să verifice corectitudinea declarației depuse de Beneficiar.
7.1. Comisionul datorat pentru tranzacții va fi efectuat, de regulă, lunar și va fi achitat de către Beneficiar la data primirii facturării, o dată pe lună (30 de zile calendaristice ) și achitării de către Clienţi Beneficiarului, însă nu mai târziu de 5 zile lucrătoare. Beneficiarul se obligă să facă Raportul/Declarația Vânzărilor/închirierilor o dată pe lună conform tabelului din Extranet și solicitărilor efectuate prin Prestator , să declare suma vânzării și, conform sumei finale, va fi calculat comisionul, iar Prestatorul va elibera cont de plată și factura.
Toate tranzacțiile din acea lună, vor fi facturate şi achitate în luna următoare, în conformitate cu următorii termeni:
7.1.1. Facturile vor fi întocmite îndată după declarația vânzării/mai multe declarații de vânzari și lunar vor fi trimise Beneficiarului prin poştă sau e-mail;
7.1.2. Comisionul datorat facturat pentru o tranzacție/mai multe într-o lună, va fi achitat de către Beneficiar în maximum 5 zile de la data facturi.
7.1.3. Beneficiarul va plăti direct Prestatorului prin Debit Direct, sau, în cazul în care acesta nu este disponibil în sistemul bancar unde plata este iniţiată, prin transfer bancar către un cont bancar indicat de Prestator sau PayPal. Beneficiarul va suporta toate costurile percepute de către bănci, PayPal, altele, pentru transferul de fonduri;
7.1.4. Toate plăţile de Comision care trebuie achitate conform acestui Contract vor fi făcute în fonduri disponibile, fără vreo scădere sau compensare din cauza oricăror impozite, taxe, importuri, altele, impuse acum sau de acum încolo de orice autoritate locală, fiscală sau de alt fel. Dacă Beneficiarul va fi impus să rețină sau să scadă aceste plăți, acesta va plăti către „Top Just ” sume suplimentare, atât cât este necesar pentru a se asigura că Prestatorul primeşte suma completă (netă), după cum a fost stabilită în factură, pe care Prestatorul ar fi primit-o dacă deducerea nu ar fi fost aplicată. Beneficiarul este răspunzător pentru plata şi expedierea oricăror taxe, importuri, impozite şi reţineri aplicate la întreaga sumă netă care trebuie plătită pentru Comision din partea Beneficiarului către „Top Just ”;
7.1.5. Comisionul facturat pentru o tranzacție sau mai multe, pentru o lună, va fi plătit sau calculat de către Beneficiar în monedă importantă, cum ar fi EUR, convertit și în moneda locală la cursul de schimb valutar specificat în factură, şi, ulterior, să convertească suma finală într-o monedă importantă pe baza cursului de schimb valutar din ultima zi a lunii în care a fost emisă factura, dacă se va achita lunar. Cursul de schimb valutar utilizat va fi cotaţia valutară interbancară sau națională, cum ar fi Banca Naționala sau altele selectate din când în când de topimobiliare.md după necesitate.
7.1.6. Beneficiarul este responsabil de achitarea taxelor importante. Acesta va suporta şi va fi responsabil de plata şi transmiterea taxelor aplicabile Comisionului, chiar și de plata penalităților către organele fiscale, dacă va fi cazul, va fi unicul răspunzător de toate acordurile cu organul fiscal sau altul, asupra felului în care sunt tratate, achitate taxele Comisionului, dacă vor exista. Beneficiarul, și numai el singur, este răspunzător și garantează că este înregistrat legal și în mod corespunzător la toate autoritățile competente, inclusiv la autoritățile fiscale și locale de colectare a veniturilor, în calitate de companie de construcții, agenție imobiliară, alt furnizor de cazare.
7.2. În cazul unor neînțelegeri între Prestator, numit și Prestator, şi Beneficiar cu privire la suma Comisionului sau altceva, orice sumă nedisputată cu privire la Comision va fi plătită în concordanţă cu termenii acestui Contract, fără a ţine seama de circumstanțe, împrejurări, natura disputei.
7.3. În cazul întârzierii plăților către Prestator, topimobiliare.md, îşi rezervă dreptul de a solicita dobândă de 0.5% pe zi, de a stopa serviciile conform Contractului, prin suspendarea de pe Platformă a Proprietăților Beneficiarului sau de a cere garanții bancare sau altceva, la discreția sa.
8.1. Dacă există reclamații, nemulțumiri cu privire la serviciile oferite și furnizate de Beneficiar, orice cereri speciale legate de aceste servicii, care au parvenit din partea Clienților, trebuie rezolvate neapărat de către Beneficiar, fără vreo implicare sau intervenție din partea Prestatorului/Prestatorului. „Top Just ” nu recunoaște și nu este responsabil pentru ele, nu răspunde pentru nicio revendicare din partea Clienților, dar poate oferi sprijin, la dorința sa, prin:
- Serviciul Clienți;
- ca Prestator între Client și Unitate;
- consultă și asistă părțile;
- alte modalități, la discreția sa.
8.2. Soluționarea petițiilor ordinare trebuie realizată în cel mai scurt timp, maximum în decurs de 14 zile, excepție fiind cazurile care nu suportă amânare, ele vor fi rezolvate imediat, tot ce ține de arvune, rezervări de proprietăți cu achitarea unui avans, alte aspecte se află doar în sarcina Beneficiarului.
Alte reclamații mai complexe, în anumite condiții, necesită, după ce vor fi rezolvate, expedierea unui răspuns către Client, în maximum 30 de zile de la data primirii reclamației.
8.3. În cazul unei pretenţii valabile a unui Client, atunci când a fost semnat un anumit contract cu Beneficiarul, cum ar fi Contract de arvună ca garantare a închirierii sau cumpărării unui Imobil, o scrisoare de garanție sau alta și sub altă formă sub valabilitatea ofertei, sau chiar după consumarea ei, a cumpărat sau a închiriat prin intermediul Beneficiarului pe platformele „Top Just ”, Prestatorul va notifica imediat Beneficiarul în legătură cu această reclamație şi va oferi Beneficiarului cele mai amănunțite detalii cu privire la această cerere, pentru ca el să o soluționeze cu Clientul, la care Prestatorul nu va lua parte, nu este responsabil, deoarece orice tranzacție are loc direct între Client și Beneficiar sau prin intermediul Beneficiarului ce are con tract cu Proprietarul, iar Prestatorul doar acordă suport pe platformă.
9.1. Ordinea în care Proprietatea/Proprietățile este/sunt listată/e pe Platformă nu ține de voința Beneficiarului, nu este efectuată manual, dar determinată automat de Topbooked.com/.md, numit „Clasament”. El este bazat şi influenţat de mai mulți factori, fără vreo limitare la procentul comisionului care va fi plătit sau disponibilitatea minimă declarată de către Beneficiar, reclamațiile primite de la Clienți, istoria plății la timp de către Proprietate, volumul realizat și efectuat de Beneficiar, raportul vânzărilor, scorul din comentariile clienţilor (dacă există), istoricul Serviciului Suport Clienţi, politica dusă, altele.
9.2. Clasamentul poate fi influențat, dacă Beneficiarul are posibilitatea de a-și modifica procentul comisionului şi disponibilitatea ofertelor la vânzare sau închiriere pentru anumite perioade şi, totodată, dacă va îmbunătăți permanent anumiți factori ce duc la ridicarea Proprietății în Clasament, cum ar fi continuitatea colaborării, dacă acest lucru este permanent, regulat și prețurile sunt corespunzătoare pieții imobiliare, cât și dacă Proprietățile afișate pe platformă corespund realității, nu conțin falsuri, altele.. Conform p.9.1.Clasamentul este automat și Beneficiarul nu va avea nicio pretenţie față de „Top Just ” în ceea ce priveşte Clasamentul, deci neachitarea Comisionului la timp va avea ca rezultat un clasament mai scăzut.
10.1. Unii Clienţi care au beneficiat de Prestări Servicii vânzări Imobiliare pe platforma topimobiliare.md și în continuare pe alte platforme pot să-și exprime opinia despre serviciile de intermediere ale Agențiilor Imobiliare sau despre credibilitatea Companiilor de Construcții ș.a, preț, calitate, termeni și angajamente şi să acorde Beneficiarilor un scor cu privire la diferite aspecte ale serviciilor oferite de aceștia.
10.2. Având în vedere dreptul la informație și tendința mondială de a oferi servicii de calitate, Prestatorul îşi rezervă dreptul de a publica aceste comentarii şi scoruri pe Platforme. Beneficiarul înțelege și recunoaște că topimobiliare.md, este un distribuitor, Prestator al acestor comentarii, care nu are obligația de a le edita, deci Beneficiarul nu poate și nu va avea nicio pretenție către Prestator în privința acestor comentarii.
10.3. Totuși, Beneficiarul se angajează să facă tot posibilul pentru a monitoriza şi a revizui comentariile Clienţilor cu privire la cuvinte vulgare, imagini cu caracter obscen sau la menţionarea numelui unei persoane, posibil și alte detalii ce țin de date personale. Aceste comentarii nu vor fi publicate, dacă sunt rezultatul unei erori, Beneficiarul îşi rezervă dreptul de a le elimina complet sau de a le edita.
10.4. Prestatorul nu va participa la negocieri cu Beneficiarul cu privire la comentarii și nu va fi responsabil de conținutul publicării sau distribuirii lor.
10.5. Toate comentariile Clienților sunt folosite exclusiv și disponibile pe platforme pe site-ul topimobiliare.md
Numai Prestatorul este proprietar asupra comentariilor postate pe site-ul său, iar Beneficiarul nu are niciun drept asupra lor, de a le folosi în vreun fel anume, indiferent de scop, de a publica, de a promova, a copia, a distribui sau a vinde, fără acordul scris al „Top Just ”.
11.1. ,,Top Just ” SRL, prin platformă, va depune toate eforturile pentru a stabili o strategie bine definită pentru promovarea proprietății, iar pentru aceasta va folosi numele Proprietăților/ al Beneficiarului în marketingul on-line, cu toate drepturile depline din partea lui, fără a-i aduce vreun prejudiciu. Beneficiarul este de acord cu metodele de marketing și de promovare a Proprietăților pe site-ul Topbooked.com sau altul care este proprietate a „Top Just ”, aceasta va avea dreptul de a promova Proprietățile Beneficiarului, folosind numele acestuia în marketing on-line, inclusiv marketing prin intermediul e-mail-ului şi/sau reclame cu plata-per-clic (PPC).
11.2. Beneficiarul înțelege și este de acord cu Drepturile de Proprietate Intelectuală ale SRL ,,Top Just ” și nu va folosi în niciun fel în interesul său comercial, nu va face uz, nu va afișa sau beneficia de marca, logo-ul sau numele companiei Topbooked.com, altele, alte indicii care folosesc aceleași drepturi în orice scopuri. La cerința Beneficiarului în scris, este posibil ca Prestatorul să-i acorde drepturile sau să-i refuze, fiind notificat în scris.
12.1. Beneficiarul va oferi toate drepturile și o licență non-exclusivă pentru „Top Just ”, fără dreptul de a cere vreo oarecare sumă, fixă sau variabilă, pentru folosirea și prezentarea tuturor informațiilor, și nu numai, a Beneficiarului ce conțin și elemente ale Drepturilor de Proprietate Intelectuală ale Proprietății, după cum au fost furnizate de către Beneficiarul care participă la acest Contract şi care sunt necesare pentru ca Prestatorul să îşi poată îndeplini obligaţiile prevăzute în acest Contract. Deci Prestatorul va putea folosi, reproduce, distribui, prezenta toată informația, și nu numai, inclusiv de a prezenta în public, prin orice modalitate fără anumite restricții aceste informații, ba mai mult, pentru îndeplinirea obligațiunilor acestui contract, „Top Just ” are dreptul să sublicențieze aceste drepturi și pentru firmele afiliate ei, în prezent sau viitor, pe site-urile web ale lor sau orice platforme ale afiliaților sau partenerilor săi.
12.2. Prestatorul nu va putea fi făcut în niciun caz răspunzător faţă de Beneficiar pentru niciun fel de încălcări, dar Beneficiarul poate să solicite de la „Top Just ”, care are dreptul, nu şi obligaţia să întrerupă şi să se deconecteze de la astfel de Platforme ale Terţelor Părţi, care încalcă prezentul contract.
13.1. Beneficiarul garantează pentru termenii acestui contract, prin faptul că deține toate drepturile și autorizările necesare pentru a face disponibil pe platforma companiei „Top Just ”, că este proprietar sau deține toate împuternicirile pentru a face disponibilă tranzacția pentru ca proprietatea afișată pe site să poată fi cumpărată, închiriată, iar Beneficiarul deține drepturile de Proprietate Intelectuală, toate licențele valabile și permisele necesare sau este proprietar, împuternicit de a vinde și este capabil de a îndeplini obligațiile sale ca ele să fie nu numai disponibile, dar ca operațiunea dată să fie continuă și îndeplinită cu succes.
13.2. Prețul proprietăților publicat va corespunde celui mai bun preţ disponibil direct ca la Beneficiar, un preţ mai bun neputând fi obţinut de un Client care face rezervarea, vânzarea, închirierea direct la Beneficiar, Proprietate ori la alți Prestatori ai acestuia.
13.3. Ambele părți garantează că sunt în stare să îndeplinească termenii acestui contract, dețin instrumentele necesare, respectând obligațiile legate de acești termeni, fiecare va respecata legile în vigoare ale statului în care locuiesc, în concordanță cu serviciile sau produsele ce vor fi furnizate, cu excepția cazurilor prezentate expres în acest contract. Prestatorul nu va fi obligat să răspundă în niciun fel, în caz dacă Beneficiarul întrerupe orice legătură sau disponibilitate, temporară sau totală, pe Platformă, cabinet personal sau Extranet. Beneficiarul va accepta serviciile așa cum vor fi și în funcție de disponibilitate.
13.4. Informația despre potențiali cumpărători (nume, prenume, alte date de contact ale reprezentanților lor), care sunt prezentați de Prestator prin e-mail, SMS, rețele de socializare, ș.a. pot servi ca dovadă că clientul este prezentat de Agenția Imobiliară „Top Just ”. Se vor lua în considerație toate rezervările, convorbirile telefonice, altele, cât și informația descrisă mai sus, drept dovadă oficială, ca servicii de intermediere prestate de compania SRL „Top Just ”.
14.1. Ambele părți vor fi obligate și răspunzătoare pentru a compensa, oferi despăgubiri celeilalte părți, a menține nevătămată de orice pierderi, distrugeri, îndatoriri și obligații, de orice revendicări, costuri, penalități sau alte cheltuieli, ca urmare a încălcării acestui contract.
14.2. Beneficiarul va achita despăgubiri în totalitate, va compensa în întregime şi va menţine Prestatorul nevătămat de orice pierderi sau costuri, cheltuieli, distrugeri, obligaţii, situații de orice natură, dobânzi, penalităţi sau proceduri legale plătite în instanțe pe care le-a suferit Prestatorul în legătură cu toate revendicările Clienților, cu privire la informațiile ce nu sunt exacte, imprecise sau eronate, ba chiar false, plasate pe Platforme de către Beneficiar, în legătură cu pretențiile și revendicările cerute de Clienți, legate de Garanția Celui Mai Bun Preț (dacă există), de alte situații, promisiuni, în caz dacă tranzacția nu a avut loc, alte situații de investiții în construcții când proprietatea nu s-a finisat, orice pierderi suferite de Client legate de plăți greșite sau duble. De asemenea, Beneficiarul va despăgubi toate revendicările Clienților care sunt pe contul Beneficiarului, angajați, servicii oferite greșit, administrări incorecte, neglijență sau încălcarea contractului, toate revendicările împotriva Prestatorului, generate de faptul că Beneficiarul nu este înregistrat legal sau nu plătește contribuțiile, taxele și impozitele locale.
14.3. Dacă vor exista revendicări de la o parte terță, ambele părți vor face tot posibilul și în mod rezonabil, pentru a stabili cauzele și a se consulta reciproc la apărare. Niciuna dintre părți nu va răspunde față de cealaltă parte pentru orice pierderi, daune, profit, reputație, fiind rezultatul unei nerespectări a contractului și nu va cere nicio revendicare pentru ele.
15.1. Contractul va începe la data menţionată şi va fi valabil o perioadă nedeterminată de timp, dacă nu este specificat altfel. Fiecare Parte poate anula acest Contract oricând şi sub orice motiv, printr-o notificare în scris cu minimum 30 de zile înainte.
15.2. În unele cazuri, în care sunt încălcări grave ale contractului, fiecare poate rezilia sau suspenda acest contract de îndată și fără somații, dacă nu se îndeplinesc obligațiunile contractului, cum ar fi: întârzierea achitării, publicarea anunțurilor eronate sau false, nerespectarea garanției parității prețului, prezența unui număr mare de reclamații nerezolvate din partea Clienților, Beneficiarul a dat faliment sau a depus o cerere în acest sens.
Dacă vor exista semnalmente în legătură cu închiderea Proprietății, Întreprinderii, SA, Agenției Imobiliare, Companiei de construcții, alta, Prestatorul va înștiința închiderea pe Platformă, fapt ce nu eliberează Beneficiarul de îndeplinirea obligațiilor sale din acest contract în legătură cu închiderea și va onora rezervările făcute de Clienții rămași sau de comisioanele datorate față de Prestator.
15.3. În cazurile când sunt consemnate încălcări materiale ale acestui contract, aceasta îi dă dreptul Prestatorului să rezilieze contractul sau să-l suspende imediat, fără notificări, dacă Beneficiarul nu menține informațiile pe Extranet sau în cabinetul personal la zi și se produc des încălcări ce duc la neîndeplinirea obligațiilor sau crearea incomodităților față de Client, nu sunt plasate informații corecte pe Platformă, acestea fiind eronate sau false, Beneficiarul nu achită comisioanele până la data limită stabilită în contract, de la Clienți se încasează prețuri nejustificate, suplimentare.
De asemenea, încălcări mai puțin grave ale prezentului contract sunt considerate și altele, dar care dau dreptul Prestatorului de a suspenda sau încheia contractul, cum ar fi: comportamentul neprofesionist, nepotrivit față de Clienți sau Prestator, orice încălcări legate de securitate și confidențialitate, încercarea de a falsifica comentariile afișate pe platformă prin diferite metode ale Beneficiarului.
15.4. La încetarea contractului, dacă nu este specificat altfel, efectele lui încetează, cel puțin pentru partea care termină, dar fără a leza drepturile și căile de atac ale celeilalte părți. Nu toate clauzele se vor considera stinse, doar după îndeplinirea tuturor obligațiilor, ele se vor stinge în mod automat.
16.1. Pentru executarea acestui contract părțile cunosc faptul și sunt de acord că vor avea acces, direct sau indirect, la informații confidențiale cu privire la o altă parte, ce include date despre client, informații financiare, tehnice, planuri și strategii de marketing, altele, care nu pot fi publicate, divulgate și trebuie tratate ca private și confidențiale (,,Informații Confidențiale”).
16.2. Atât Beneficiarul, cât și Prestatorul sunt de acord că Informațiile Confidențiale nu pot fi divulgate pentru niciun scop, fiind proprietatea părții divulgatoare, va fi prudent și va menține secretul despre date, folosind toate metodele pentru a se asigura ca angajații, reprezentanții părții sale contractuale nu vor dezvălui informații decât persoanelor admise și care au nevoie să cunoască aceste informații, fiind de datoria lor de a cunoaște, în scopul îndeplinirii obligațiunilor acestui contract.
De asemenea nu va copia, publica, divulga altora aceste informații confidențiale și va distruge toate informațiile, inclusiv date despre card, iar la cererea scrisă a celeilalte părți și copiile hard și soft.
16.3. Părțile vor depune toate eforturile pentru a păstra în siguranță confidențialitatea datelor despre Clienți și a o proteja de utilizarea și eliberarea neautorizată și să respecte legile în vigoare și directivele acesteia, internaționale și locale, Directivele 95/46/EC şi 2002/58/EC, legea nr. 677 din 2001, România, pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date cu modificările ulterioare, Legea nr.133/ R.M. din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare, alte completări, cu toate cele menţionate mai sus, Informaţiile Confidenţiale nu vor include nicio informaţie care este sau devine parte a domeniului public, alte situații în care divulgarea este solicitată legal, dar să excludă datele despre Clienți. Vezi acordul la prelucrarea datelor cu caracter personal.
17.1. Ca dovezi ferme de recepționare a solicitărilor de către Beneficiar, a rezervărilor efectuate de clienți sau în caz de dispute vor servi registrele și evidențele de pe platforma Prestatorului, inclusiv Extranet, e-mail-urile.
17.2. Părțile nu vor avea dreptul de a se eschiva de la îndeplinirea acestui contract prin atribuirea completă sau parțială a împuternicirilor altei părți, cu condiția că acest acord a fost dat în scris în prealabil, iar orice împuternicire a altui delegat nu o va scuti de îndeplinirea acestui contract.
17.3. Orice alt act anterior se consideră nul după acordul și acceptarea prezentului contract.
17.4. La necesitatea companiei Prestatorului, Beneficiarul va acorda ajutor în cooperarea cu privire la cerințe de dezvăluire de informații, date, persoane, dacă vor exista cereri din partea organelor de drept sau va fi necesar să se identifice proprietarul sau altă persoană responsabilă, care administrează sau duce la îndeplinirea acestui contract.
17.5. Toate comunicările și notificările făcute prin e-mail sau printr-un curier recunoscut la nivel național trebuie făcute în limba engleză, română sau rusă și trimise ca facsimil.
17.6. Orice clauză care nu mai este valabilă va fi înlocuită cu una valabilă, actuală, ca fiind scopul acestui contract. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale cu privire la conținut, comision, iar Beneficiarul are dreptul să beneficieze în continuare de serviciile „Top Just ” sau să renunțe.
17.7. Orice dispută, orice situații ale acestui contract vor fi examinate conform legilor în vigoare din R.Moldova sau superioare ei, din UE, dar cu dreptul Prestatorului de a iniția orice acțiune în orice instanță, nu numai în R.Moldova, dar și în orice stat unde este înregistrată Proprietatea.
17.8. Versiunea originală în limba română a acestui Contract este tradusă și în alte limbi, dar limba de stat va fi folosite în proceduri legale. Versiunea română este disponibilă pe următorul site, alte versiune vă va fi trimisă la cerere în scris.
17.9. Acest Contract poate fi semnat online sau de tipar, trimis în copie PDF sau prin fax, fiecare dintre acestea considerate ca fiind originale, complet valide şi cu toate efectele juridice.
Contractul intră în vigoare şi devine valabil numai după aprobarea Beneficiarului a prezentelor condiții și după confirmarea în scris și trimiterea unui contract de către Prestator Proprietății prin poștă, e-mail, alte surse. Prin înregistrarea și înscrierea în programul companiei „Top Just ”, Proprietatea ia cunoștință și este de acord cu Termenii și Condițiile acestui Contract și nu este nevoie de sigilii și parafe pentru valabilitatea lui, are aceeași valoare juridică ca și versiunea imprimată și poate fi aplicat legal.
17.10. Beneficiarul garantează că nu va face ,,spălare de bani”, este deținătorul unui cont bancar și se conformează tuturor permiselor și licențelor pentru îndeplinirea și continuarea operațiunilor și a afacerii. Contul bancar nu va fi folosit pentru spălare de bani, evaziuni fiscale sau finanțarea terorismului. Beneficiarul este de acord să compenseze pe deplin și să achite despăgubiri „Top Just ” SRL în cazul în care vor exista pierderi, pagube, penalizări, cheltuieli suferite și cauzate de el sau afiliații din grup, inclusiv autorități sau persoane, prin contul bancar al cărora se face transferul și care încalcă legislația în vigoare.
17.11. Orice folosire a facsimilului semnăturii sau a ștampilei prin mijloace tehnice, mecanice sau copie a lor pe documentele ce vor fi folosite în contabilitate sau în contracte este legală și executabilă. Serviciile noastre sunt disponibile, exclusiv, pentru utilizarea personală şi noncomercială. De aceea, nu aveţi permisiunea, în niciun caz, de a revinde, a folosi, a copia, a monitoriza sau chiar de a afişa, de a salva sau de a reproduce orice conţinut sau informaţie, soft-ware, produse sau servicii disponibile pe web site-ul nostru pentru anumită activitate sau în scop comercial /competitiv, iar orice încălcare poate atrage răspundere material sau și penală. Nimeni nu poate utiliza logo-ul companiei sau alte materiale ce sunt proprietatea companiei noastre, iar pentru a le afișa, este nevoie de permisiunea noastră, SRL ,,Top Just”, proprietara web site-urilor: